همراه گرامی نانوتایم، شما میتوانید با ثبت تیکت پشتیبانی کلیه مشکلات دستگاه و نرم افزار حضور و غیاب خود را از طریق ارسال پیام با کارشناسان ما در میان بگذارید. تا در اسرع وقت راه حل مشکل به صورت تیکت در اختیار شما قرار گیرد.
به منظور رفاه حال مشتریان و تسریع در دریافت خدمات، امکان بهرمندی از خدمات پشتیبانی تلفنی برای شما همراهان عزیز نانوتایم فراهم شده است. برای بهرمندی از خدمات ویژه پشتیبانی به صورت تلفنی در کوتاهترین زمان میتوانید یکی از پکیجهای زیر را انتخاب کنید. تذکر: در حین تهیه پلن مورد نظر، نیاز به وارد کردن شماره سریال دستگاه است که به یکی از روشهای زیر میتوانید به آن دسترسی داشته باشید. 1. کارت گارانتی همراه دستگاه 2. سریال حک شده روی جعبه دستگاه 3. سریال حک شده روی بدنه دستگاه 4. از طریق منوی نرم افزار حضور و غیاب (گزینه دستگاه، تعریف دستگاه و شماره دستگاه)