جستجو کردن

مجموعه سوالات رایج در رابطه با دستگاه حضور و غیاب و پاسخ کامل به آنها

فهرست مطالب

به طور معمول در حین خرید دستگاه حضورغیاب، یک دفترچه راهنمای استفاده از دستگاه ارائه می شود که روند نصب و راه اندازی دستگاه و استفاده از آن را تسهیل می بخشد. ما در نانوتایم به منظور رفاه حال مشتریان یک جلسه آموزشی برای توجیه مصرف کننده نیز برگذار می‌شود. هرچند مشکل به همین‌جا محدود نشده و در استفاده از دستگاه کنترل تردد به مانند سایر دستگاه های الکترونیکی، مشکلات غیر قابل پیش بینی از جمله عدم شناسایی اثر انگشت و کارت و …. وجود دارد که در آموزش های اولیه در نظر گرفته نمی شود.

به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با برخی از این مشکلات و راه حل های آن آشنا کنیم. تلاش تیم پشتیبانی نانوتایم فراهم آوردن بستری امن برای استفاده راحت و بدون دردسر از دستگاه های حضور غیاب این کمپانی است تا مدیریت و ثبت تردد ها با مشکلی مواجه نشود. شایان ذکر است که مشکلات دستگاه کنترل تردد بسته به نوع تکنولوژی احراز هویت بکار گرفته شده در آن می تواند کاملا متفاوت باشد، در واقع هر نوع دستگاه حضور وغیاب، مشکلات خاص مربوط به خود را دارد.

تیم پشتیبانی نانوتایم، همواره در کنار شما همراهان عزیز می باشد و به همین منظور بستر های متنوعی برای رفع مشکلات حین استفاده و نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب برای شما فراهم آورده که می توان به مشاوره تلفنی، تیکتینگ پشتیبانی، ویدئوهای آموزشی و ده ها مقاله آموزشی موجود در سایت اشاره کرد.

اما در اینجا ما یک دایرکتوری از مشکلات و سوالات متداولی که معمولا افراد در حین استفاده از دستگاه کنترل تردد خود با آن مواجه هستند گردآوری کرده تا شما براحتی بتوانید یک مرجع مطمئن برای مشکلات خود در اختیار داشته باشید.

سوالات رایج در رابطه با خطای پایگاه داده در نرم افزار نانوتایم

  • پاسخ این سوال بسیار آسان می باشد زیرا کاربر موقع نصب نرم افزار حضور و غیاب نانوتایم، فارسی سازی ویندوز انجام نداده و در نتیجه پنجره های نصب نرم افزار به صورت ناخوانا نمایش داده می شود .
  • مطالعه مقاله  آموزش گام به گام نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب را به شما پیشنهاد می کنیم
  • علت عمده این مشکل نسخه ویندوز رایانه کاربر می باشد که 8 یا 10 می باشد و نیاز می باشسد قبل از نصب برنامه SQL بر روی آن NetFramework 3.5 نصب شود.

در رابطه با سوال فوق معمولا دو دلیل عمده وجود دارد که عبارتند از :

    • عدم نصب SQL در حین نرم افزار
    • وجود برنامه های دیگری بر روی سیستم کاربر که از SQL استفاده می کند و به همین دلیل کاربر در حین نصب نرم افزار حضور و غیاب از نصب SQL خود داری می کند و به همین دلیل خطا در ارتباط با پایگاه داده ظاهر می شود.

علت اصلی این مشکل می تواند متوقف شدن برنامه SQL در سیستم کاربر است.

خطاهای رایج در حین ثبت تردد در نرم افزار نانوتایم

  • در مواردی کاربر بدون توجه به تخلیه ترددهای دستگاه، انتظار نمایش گزارش کارکرد پرسنل را دارد که این امر اتفاق نمی افتد. به این منظور ابتدا نیاز به تخلیه دستگاه می باشد که می توانید بسته به نوع دستگاه با استفاده از فلش، WIFI یا کابل شبکه باشد.
  • پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله آموزش انواع روش های تخلیه دستگاه حضور و غیاب است.
  • پرسنل در گروه کاری خود قرار نگرفته اند.
  • عدم اختصاص پرسنل به شیفت کاری
  • عدم ثبت حکم، قرارد و احکام کاری پرسنل در نرم افزار
  • تاریخ شروع کار و ثبت تردد پرسنل همخوانی ندارد
  • پرسنل در گروه کاری خود قرار نگرفته اند.
  • عدم اختصاص پرسنل به شیفت کاری
  • عدم ثبت حکم، قرارد و احکام کاری پرسنل در نرم افزار
  • تاریخ شروع کار و ثبت تردد پرسنل همخوانی ندارد
  •  علت اصلی این مشکل می تواند خطای فراخوانی باشد به عنوان مثال ممکن است موقع فراخوانی اطلاعات با فلش، گزینه ی ماه قبل یا این ماه را انتخاب کرده  و دستگاه این تاریخ را به میلادی محاسبه کرده است.  در نتیجه تمام ترددها به فلش منتقل نشده و برای انتقال تمام ترددها به فلش باید گزینه ی همه را انتخاب کنید تا تمام ترددها به فلش منتقل شود .برای فراخوانی اطلاعات دستگاه از طریق فلش باید
    • منوی دستگاه __ مدیریت USB __ فراخوانی __ داده های تردد __ همه
    • منوی دستگاه __ اطلاعات __فراخوانی رکورد
    • منوی دستگاه __کول دیسک __download latest time log

توجه داشته باشید که دستگاه ها به دو روش کابل شبکه یا فلش تخلیه می شوند(هر چند در برخی از دستگاه ها امکان تخلیه به شیوه WIFI نیز وجود دارد) بنابراین کابل USB   برای تعریف دستگاه یا تخلیه ی دستگاه حضور و غیاب کاربردی ندارد.

  • سنسور اثر انگشت به کار برده شده در دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، یک سنسور حرارتی می باشد و در فصل  زمستان به علت سرد بودن هوا و عدم وجود رطوبت کافی اثر انگشت رابه درستی شناسایی نمی کند. در این فصل باید قبل از گذاشتن انگشت روی دستگاه، انگشت را گرم کنید .

مطالع این مقاله به شما پیشنهاد می شود : مزایا و معایب دستگاه حضور و غیاب بیومتریک

  • چهره ی پرسنل در محلی به دستگاه معرفی شده است که با محل فعلی نصب دستگاه از نظر میزان نور متفاوت می باشد.
  • دستگاه در جایی نصب شده که میزان نور در ساعات مختلف روز متفاوت است در حالیکه دستگاه باید در محلی باشد که میزان نور در کل طول روز ثابت است .
  • شما می توانید مقاله آموزش صحیح تعریف چهره در دستگاه حضور و غیاب را مطالعه نمائید.
  • در  صورتی که حالت دستگاه  تغییر داده نشود تمام تردد ها با عنوان ورود یا عنوان خروج ثبت می شوند و این موضوع مشکلی را ایجاد نمی کند. زیرا نرم افزار وظیفه ی پردازش اطلاعات را بر عهده دارد اولین تردد هر شخص در بازه‌ی شیفت را به عنوان ورود و دومین تردد شخص را خروج در نظر می گیرد.
  • در صورتی که از طریق دستگاه صرفا ورود و خروج را ثبت می کنید نیاز به تغییر حالت دستگاه نیست ولی در صورتی که می خواهید مرخصی ساعتی و ماموریت ساعتی هم از طریق دستگاه ثبت کنید باید حالت دستگاه تغییر داده شود .
  • تاریخ ویندوز یکی از مولفه‌های مهم در خطا در خواندن تردد است. در هنگام دریافت خطا در خواندن تردد، باید تاریخ نرم افزار و سیستم را چک کنید. به این منظور در قسمت تنظیمات USB –> نظیمات فراخوانی –> تقویم را چک کنید که تاریخ به صورت میلادی تنظیم شده است. در صورتی که در این منو، تیک کد کردن تردد‌ها فعال بوده، شما با مشکل فراخوانی تردد‌ها مواجه خواهید شد.

خطاهای حین تعریف سال مالی در نرم افزار نانوتایم

به تصویر زیر که از فضای نرم افزار حضور و غیاب نانوتایم می باشد توجه کنید، کادرهایی که به رنگ آبی می باشد باید با توجه به سال جاری پر شود. سپس روی گزینه ی تایید بزنید تا سال کاری ایجاد شود .

تعریف سال کاری در نرم افزار حضور و غیاب

نکته : موقع تعریف سال کاری باید سیستم به اینترنت متصل باشد تا بتواند تقویم رسمی سال جاری را  به همراه تعطیلات از اینترنت دریافت کند .

تعریف سال جاری در نرم افزار حضور و غیاب

 

توجه داشته باشید که: در صورتی که در سال 98 از برنامه استفاده می کردید در سال 1399 باید تعریف سال را مطابق مقادیر زیر انجام دهید 

چگونه سال جدید در نرم افزار حضور و غیاب تعریف کنیم؟

به این منظور نیاز می باشد که هر 3 کادر تاریخ را روی شنبه ی آخرین هفته ی سال 98 تنظیم نمایید و گزینه تائید را بزنید. توجه داشته باشید که  در این مرحله نیاز می باشد سیستم شما به اینترنت متصل باشد تا برنامه بتواند تقویم رسمی سال 99 را به همراه تعطیلات از اینترنت دریافت نماید .

با این روش برنامه به صورت خودکار تاریخ ترک کار پرسنل، تاریخ پایان شیفت ها و تاریخ حکم های معتبر در سال 98 را یک سال به جلو می برد .

  • راه حل این مشکل بسیار آسان می باشد، به این منظور شما باید یک شیفت برای نیم سال اول و یک شیفت برای نیم سال دوم تعریف کنید. (در صورت نیاز می توانید مقاله تعریف انواع شیفت و نوبت کاری در نرم افزار نانوتایم را مطالعه نمائید) توجه داشته باشید که در آخرین مرحله ی تعریف شیفت، بازه ی زمانی که هر شیفت معتبر می باشد را نیز تعیین نمایید .تعریف شیفت کاری برای فصول مختلف سال

سوالاتی در رابطه با دستگاه حضور و غیاب

به طور کلی برای استفاده از دستگاه حضور و غیاب نیاز به اتصال اینترنتی نیست. هرچند در برخی موارد از جمله تعریف سال کاری جدید، تعریف دستگاه و بروز رسانی نرم افزار نیاز به اتصال به اینترنت است.

  • در هنگام تعریف دستگاه نیاز به اتصال سیستم کامپیوتری به اینترنت است. در صورتی که اطلاعات وارد شده در کادر تعریف دستگاه صحیح است پس از زدن دکمه‌ی تایید، گزینه ی دریافت شماره شناسایی از اینترنت ظاهر شده و با کلیک روی این گزینه می توانید کد فعالسازی را از اینترنت دریافت کنید .

    کد فعالسازی دستگاه حضور و غیاب

با توجه به اینکه ما در نرم افزار حضور و غیاب نانوتایم، 4 روش گزارش گیری مختلف در نظر گرفته ایم، در صورت تمایل  به مشاهده ترددهای ورود و خروج در یک از گزارش کارکرد پرسنل استفاده کنید.

خیر، زیرا دستگاه دارای حافظه داخلی جهت  ذخیره سازی تردد ها است و وجود شبکه صرفا در زمان تعریف دستگاه و فراخوانی تردد‌، بارگذاری پرسنل و..از دستگاه مورد نیاز است.

در صورت اتصال آنلاین دائمی دستگاه، امکان دسترسی به ویژگی تردد آنلاین در نرم افزار نانوتایم را دارند. به عنوان مثال ( Nano Slim 110 ) امکان اتصال به صورت WIFI را دارند.

 

در رابطه با این مورد می توان گفت بسیاری از دستگاه حضور و غیاب نانوتایم در صورت نداشتن باتری داخلی امکان اضافه ککردن باتری را داشته و در غیر این صورت می توانید از UPS استفاده نمائید.  در صورت نداشتن باتری و UPS در حین قطع برق شما امکان ثبت در دستگاه را نداشته و باید کلیه تردد ها به صورت دستی انجام شوند. در این حالت و در صورت زیاد بودن تعداد پرسنل با مشکل مواجه می شوید که ما به شما استفاده از نرم افزار تردد دسته جمعی را پیشنهاد می کنیم.

در رابطه با این مورد می توان گفت بسیاری از دست

در صورت عدم مشکل سخت افزاری، باید فرمت فلش بررسی شود زیرا فرمت FAT32  نیاز است.  مطالعه مقاله آموزش تخلیه دستگاه حضور و غیاب پیشنهاد می‌شود.

ظرفیت بالای فلش یکی دیگر از دلایل عدم کار کردن فلش است.  بهتر است از فلش هایی با ظرفیت پایین تر استفاده کنید و  allocation unit size فلش را در کمترین میزان ممکن قرار دهید.

گاه حضور و غیاب نانوتایم در صورت نداشتن باتری داخلی امکان اضافه ککردن باتری را داشته و در غیر این صورت می توانید از UPS استفاده نمائید.  در صورت نداشتن باتری و UPS در حین قطع برق شما امکان ثبت در دستگاه را نداشته و باید کلیه تردد ها به صورت دستی انجام شوند. در این حالت و در صورت زیاد بودن تعداد پرسنل با مشکل مواجه می شوید که ما به شما استفاده از نرم افزار تردد دسته جمعی را پیشنهاد می کنیم.

ریست پسورد دستگاه از فاکتورهایی است که به هیچ عنوان کاربران امکان انجام آن را ندارند. این مورد حتما باید توسط کارشناسان شرکت نانوتایم انجام شود و به این منظور نیاز به برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی شرکت و تنظیم درخواست ریست پسورداست. کلیه فرم های مربوط به ریست پسورد دستگاه به لحاظ قانونی در پرونده شرکت شما ثبت و نگهداری خواهد شد.

حذف اثر انگشت از دستگاه حضور غیاب

برای حذف اثر انگشت از دستگاه حضور و غیاب، به منوی دستگاه وارد شده و گزینه کاربران را انتخاب کرده و کاربر مورد نظر را انتخاب نموده و سپس گزینه حذف انگشت را انتخاب می‌کنیم.
در صورت وارد شدن نام کاربران از طریق نرم افزار به دستگاه، براحتی با انتخاب نام کاربر مورد نظر، حذف اثر انگشت را انجام داده و در غیر اینصورت آیدی کاربر مورد نظر را جستجو و عملیات حذف را انجام می‌دهیم) برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله راهنمای ثبت اثر انگشت در دستگاه حضور و غیاب مراجعه نمائید.

رایجترین مشکلات دستگاه حضور غیاب کارتی

انواع روش های شناسایی در دستگاه حضور غیاب کارتی:

  1. شناسایی با استفاده از کارت های تماسی:

این کارت ها، شامل کارت های بارکد و مغناطیسی هستند که با گذر از اسلات تعبیه شده در دستگاه کنترل تردد هویت فرد را احراز می کنند.هر گونه نقص فنی و ایراد در این اسلات فرآیند شناسایی را با مشکل روبرو می کند.

    2. شناسایی با کارت های بدون تماس:

در این حالت، بدون نیاز به تماس کارت با دستگاه حضور و غیاب و با نزدیک کردن کارت به سنسور تعبیه شده بر روی دستگاه، عملیات ثبت تردد انجام می شود. این شیوه از احراز هویت دارای مشکلات کارت های تماسی و خرابی های اسلات را ندارد. اما در صورت وارد شدن ضربه یا رسیدن رطوبت به دستگاه سنسور دچار مشکل می شود.

در سیستم کنترل تردد کارتی، کلیه عملیات ثبت تردد به سنسور یا اسلات کارت وابسته است و در صورت بروز هر مشکل این فرآیند با مشکل مواجه می‌شود. به همین منظور توصیه می شود از دستگاه‌هایی با قابلیت های ترکیبی استفاده کنید به عنوان مثال دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی که قابلیت کارت داشته که در صورت بروز مشکل بتوان از روش دیگر احراز هویت استفاده نمود.

علاوه بر مشکلات خرابی اسلات، از دیگر نقاط ضعف دستگاه کارتی، امکان تقلب کردن در ثبت تردد است. مطالعه مقاله با عنوان هک دستگاه حضورغیاب پیشنهاد می‌شود.توصیه ما استفاده از دستگاه حضور و غیاب بیومتریک به جای دستگاه کارتی است.

مهمترین مشکلات دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی

  1. عدم شناسایی اثر انگشت:

از رایج ترین مشکلات سیستم کنترل تردد اثر انگشتی، عدم شناسایی اثر انگشت است که دلایل مختلفی از جمله مدخوش بودن اثر انگشت فرد یا حتی خرابی سنسور اسکن اثر انگشت اتفاق خواهد افتاد که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت.

      2. خرابی اسکنرهای اثرانگشت:

به طورکلی استفاده طولانی مدت از تمام قطعات الکترونیکی موجب استهلاک و کاهش عملکرد آنها می شود. در رابطه با سیستم کنترل تردد اثر انگشتی نیز این موضوع مصداق داشته و سنسور اثر انگشت به مرور زمان مستهلک شده و دچار مشکلاتی می شود. شما می توانید  مقاله مزایا و معایب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی موجود در سایت را مطالعه نمائید.

3. کثیف بودن اسکنر:

در بسیاری از موارد عدم ثبت اثر انگشت به دلیل خرابی سنسور یا مدخوش بودن اثر انگشت فرد نیست و علت اصلی کثیف بودن سطح اسکنر بوده که مانع از تماس صحیح اثر انگشت با اسکنر شده که در این حالت باید سطح اسکنر را با یک دستمال مناسب پاک کنید.

4. کثیف بودن یا آسیب دیدگی سطح انگشت:

از دیگر دلایل عدم ثبت صحیح اثر انگشت، آلودگی سطح انگشت بوده که مانع از تماس کامل انگشت با سطح اسکنر می شود. در این حالت باید انگشت را از هرگونه آلودگی پاک نموده و مجددا امتحان کنید. در برخی موارد عدم ثبت صحیح، آسیب دیدگی اثر انگشت است به منظور جلوگیری از این مشکل بهتر است اثر چندین انگشت در دستگاه ثبت شود یا از دستگاه‌هایی با چندین روش احراز هویت (کارت یا تشخیص چهره ) استفاده کنید.

یکی از مشکلات نادر در رابطه با استفاده از سیستم حضور غیاب انگشتی، مشکل آدرماتوگلیفیا، یا فقدان اثرانگشت است، در این پدیده نادر که در اثر یک جهش ژنتیکی و کاملا ارثی به فرد منتقل می شود، فرد دارای اثر انگشت نیست در این حالت بهتر است از شیوه کارت یا تشخیص چهره استفاده شود.

 

شایع ترین مشکلات دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره

عدم تشخیص چهره:

در دستگاه کنترل تشخیص چهره، مهمترین فاکتور نصب دستگاه در محل مناسب می باشد. در واقع دو فاکتور ارتفاع مناسب و نور کافی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در روند کار این نوع از دستگاه ها می باشد. در بسیاری از موارد به دلیل تغییرات بازه نوری در محل نصب، مشکلاتی در ثبت تردد ها وجود دارد. در این سایت مقاله ای در رابطه با انتخاب بهترین مکان برای نصب دستگاه حضور غیاب منتشر شده است که خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

در انتها به عنوان نتیجه گیری، با توجه به اینکه تمامی دستگاه های حضورغیاب از روش های متفاوتی برای احراز هویت استفاده میکنند مشکلات مربوط به خود را خواهند داشت پس بهتر است از روش های ترکیبی برای شناسایی اشخاص استفاده شود یعنی پیشنهاد میشود از دستگاه های حضورغیابی استفاده کنیم که قابلیت تعریف چند پارامتر برای شناسایی افراد را داشته باشد مثلا دستگاه هایی که قادر به تشخیص اثرانگشت،کارت و رمز برای هر فرد می باشد.

20 پاسخ

  1. اگر مشکل در رابطه با پرینت گرفتن از کارکرد پرسنل داشته باشیم باید چگونه این مشکل را حل کنیم؟

    1. در مواردی که شما مشکل پرینت کارکرد در نرم افزار حضور و غیاب دارید، معمولا مشکل به نسخه ویندوز شما برمیگرده. لطفا با ارسال تیکت به واحد پشتیبانی مشکل خود را به طور کامل بیان کنید.

    2. سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز

      در برخورد با مشکلاتی از این دست لطفا با مراجعه به سایت نانوتایم به آدرس nanotime.ir در منو اصلی از قسمت پشتیبانی/تیکت زیر منو درخواست پشتیبانی را انتخاب و با ورود به سامانه تیکتینگ، تیکت ثبت کنید.

  2. موضوع تکرار ساعت ورود و خروج
    ساعت ورود و خروج فروردین و اردیبهشت یک پرسنل ۴ مرتبه تکرار شده یعنی در روز ۴ بار ساعت ورود و ۴ بار ساعت خروج را تکرار کرده
    و کارکرد را صفر زده نمی توان مبلغ حقوق هر ماه را محاسبه کرد لطفا راهنمایی کنید چگونه این مشگل را درست کنم
    از محبت شما سپاسگزارم

    1. با سلام و دود خدمت شما
      این مشکل ممکنه چند علت مختلف داشته باشه: 1. در زمان تعریف بازه ی شیفت برای پرسنل زمانبندی صحیح انجام نشده باشد
      2. همچنین در صورتی که از ماژول حقوق نرم افزار نانو تایم استفاده شود و برای پرسنل 2 حکم در بازه ی زمانی مختلف ایجاد شده باشد زمان گزارش گیری تردد های تکراری گزارش می شود
      در صورت نیاز در منوی اصلی سایت گزینه تیکت با ثبت تیکت می توانید راهنمایی بیشتری دریافت کنید

  3. ضمن پتشکر از پاسخگوییوعرض خسته نباشید .
    1-ترددهابعداز تخلیه دستگاه در گزارش نرم افزار واسط مقدار ندارد . همچنین مشکل از عدم تطابق مشخصات پرسنل در دستگاه و نرم افزار نیست .ترددها در دستگاه هم مطمئن هستیم ثبت شده .مشکل کجاست
    2-کارائی این مسیر در اسکیول سرور و ارتباط آن با مشکل نرم افزار واسط دستگاه حضور وغیاب .
    اسکیول سرور – بانک اطلاعاتی دستگاه -_ table- parmfile- کلیک راست- edit202- ایجاد تغییرات .

    1. با توجه به اینکه سوال شما به گویا نمی باشد. خواهشمندیم با واحد پشتیبانی نانوتایم در تماس باشید

  4. سلام ضمن تشکر از تیم پشتیبانی
    1- نصب مجدد نرم افزار واسط نانوتایم یا تغییر ککامپیوتر احتیاج به دربافت مجدد کد فعال سازی می باشد ، رایگان است یا دارای هزینه . راهنمایی بفرمایید .

    1. با عرض سلام و احترام
      نصب مجدد نرم افزار نانوتایم نیاز به دریافت کد جدید ندارد. شما براحتی می توانید نرم افزار را روی دستگاه جدید نصب نموده و بک آپ گرفته شده از نرم افزار را بر روی آن پیاده سازی کنید.
      در صورت داشتن پشتیبانی نیاز به هزینه ای نمی باشد.

  5. ساعات کاری پرسنل تغییر کرده و میخواهم ساعات کار حضور پرسنل اصلاح کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز. لطفا درخواست خود را به صورت تیکت ارسال کنید تا همکاران ما پیگیری نمایند

  6. سلام
    من یکی از دستگاه های حضور و غیاب و تشخیص چهره از یکی از دوستانم خریده بودم،نهایتا این دستگاه از من به سرقت رفته!
    چگونه میتونم پیگیری کنم؟
    میتونم کسی رو که دستگاه رو ازمن به سرقت برده، رو شناسایی کنم؟
    ایا رباینده دستگاه من، می‌تونه مدعی بشه که این دستگاه رو از من خریده؟؟
    ممنون و قدردان که این بنده رو با پاسخ به سوالاتم کمک و یاری میکنید!!

    1. سلام دوست عزیز
      در حالت کلی امکان پیگیری دستگاه مسروقه وجود ندارد، اما در صورتی که دستگاه از نانوتایم خریداری شده باشد. می توانید با اعلام شماره سریال دستگاه به واحد پشتیبانی، در صورتی که فرد خاطی درخواست برای بروزرسانی نرم افزار یا مشکلات دستگاه مشکل را پیگیری و اعلام نمائیم.

  7. با سلام و خسته نباشید منظور از حالت دستگاه در جمله :”در صورتی که حالت دستگاه حضور و غیاب تغییر داده نشود تمام تردد ها با عنوان ورود یا عنوان خروج ثبت می شوند و این موضوع مشکلی را ایجاد نمی کند. زیرا نرم افزار وظیفه ی پردازش اطلاعات را بر عهده دارد اولین تردد هر شخص در بازه‌ی شیفت را به عنوان ورود و دومین تردد شخص را خروج در نظر می گیرد.” چیست؟ چون در دستگاه حضور و غیاب ما هم تمام ورود و خروج ها را ورود در نظر گرفته و در گزارش کارکرد ، کارکرد تمام پرسنل را صفر در نظر می گیرد.

    1. با سلام
      دستگاه دارای چهار حالت ورود، خروج، مرخصی و ماموریت است. در صورتی که دستگاه شما همیشه در حالت ماموریت قرار گیرد مسلما شما با مشکل مواجه خواهید شد. اما اگر روی حالت ورود یا خروج قرار گرفته، در پردازش اطلاعات شما هیچ مشکلی ایحاد نمی‌شود. چنین موردی که شما فرموده اید در رابطه با ثبت کارکد صفر برای پرسنل دلایل دیگری از جمله عدم ثبت حکم پرسنل یا تاریخ ترک پرسنل است. بنابراین سایر موارد باید بررسی شود. در صورت نیاز با واحد پشتیبانی در تماس باشید

  8. سلام
    درصورت عدم نیاز به بروزرسانی نرم افزار، کد فعال سازی اولیه نرم افزار در صورت نیاز ، دارای تاریخ انقضاء می باشد.

  9. سلام وقت بخیر وقتی میخوایم گزارش بگیریم برقراری با دستگاه برقرار نمیشه فرخوانی نمیشه که گزارش بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *