جستجو کردن
آخرین محصولات
BF500 C face and fingerprint recognition attendance device
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشتی مدل BF500 C
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی با قابلیت اتصال به wifi
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل WL 112
XFace320 face and palm attendance device
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و کف دست مدل XFace320
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشتی نانوتایم با قابلیت اتصال به وای فای
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره MB201 GOLD PLUS
دسته بندی محصولات

بهترین مرکز تعمیر دستگاه حضور و غیاب

فهرست مطالب

تعمیر و سرویس انواع دستگاه‌های حضور و غیاب

یکی از چالش‌های پیش روی سازمان‌ها خرابی و عدم عملکرد صحیح سیستم کنترل تردد و به دنبال آن پیدا کردن مرکز تعمیر دستگاه حضور و غیاب است. در بسیاری از موارد علت عدم عملکرد دستگاه، نصب دستگاه در محل نامناسب (بخصوص دستگاه‌های تشخیص چهره) و عدم استفاده صحیح از دستگاه است. به عنوان مثال از مهمترین دلایل اختلال در عملکرد دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، نصب دستگاه  در محلی با تغییرات نوری شدید یا در ارتفاع نامناسب است.

برای تعمیر دستگاه حضور و غیاب به کجا مراجعه کنیم ؟

در برخی موارد دارندگان دستگاه‌های ساعت‌زنی اثر‌انگشتی از اختلال در ثبت اثر انگشت پرسنل بخصوص در فصل‌های سرد سال شاکی هستند. در بیشتر مواقع علت این مشکلات، عدم قرار گیری صحیح انگشت روی سنسور یا دمای پایین بدن است که براحتی قابل حل کردن است. اما این مشکلات می‌تواند به دلیل خرابی سنسور اثر انگشت دستگاه است که نیاز به تعمیر و تعویض دارد. در مواردی عدم عملکرد دستگاه به دلیل مشکلاتی همچون سوختن آداپتور، خرابی کابل برق، اتصالی و سوختن مدار تغذیه، آسیب و خرابی خازن‌های روی برد دستگاه، مشکلات باتری دستگاه(در صورت داشتن باتری داخلی) و… است. با توجه به موارد گفته شده بهتر است قبل از هر اقدامی به بررسی دستگاه و اتصالات آن بپردازید در برخی موارد تنها با تعویض کابل یا آداپتور مشکل قابل حل است و نیاز به تعمیرات ندارد.

تعمیر سنسور اثر انگشت و دوربین تشخیص چهره

لیست خدمات تعمیر انواع دستگاه حضور و غیاب در نانوتایم:

  1. تعویض و تعمیر برد اصلی دستگاه
  2. تعمیر و تعویض صفحه نمایشگر دستگاه حضور غیاب
  3. تعمیر و تعویض پورت‌های دستگاه (LAN، وایرلس، usb و پورت RS232)
  4. تعمیر و تعویض سنسور اثر انگشت
  5. ریست رمز مدیر دستگاه حضورو غیاب
  6. عیبت یابی و تعمییر مدار تغذیه، برد و قطعات داخلی و در صورت نیاز تعویض
  7. تنظیمات مربوط به ریست دستگاه و پروگرام مجدد بایوس

بهترین مرکز تعمیرات دستگاه حضور و غیاب کجاست؟

همانطور که در مقاله راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب اشاره شد، انتخاب شرکت معتبر از فاکتور‌های مهم در حین خرید دستگاه است. بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد دستگاه، اولین اقدام تماس با واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت مربوطه است. اما در صورت خرید دستگاه از شرکت‌های متفرقه و مواجه با خرابی دستگاه هیچ کسی پاسخگوی شما نیست و باید به دنبال مرکز معتبر برای مراجعه و تعمیر هستید. اگر شما جزء دسته دوم هستید، جای هیچ نگرانی نیست،تیم کارشناسی و تعمیرات نانوتایم، همواره در کنار شماست.

مطالعه مقاله راهنمای انتخاب بهترین محل برای نصب دستگاه حضور و غیاب را پیشنهاد می‌کنیم.

توصیه‌هایی برای افزایش طول عمر دستگاه جلوگیری از شوک الکتریکی به دستگاه

  1. عدم اسپری مواد پاک کننده
  2. بر روی دستگاه به طور مستقیم
  3. عدم نصب دستگاه در مقابل منبع نور( لامپ)
  4. عدم نصب دستگاه در معرض مستقیم نور خورشید

چه مواردی شامل گارانتی دستگاه حضور و غیاب نمی‌شود؟

  1. خرابی دستگاه به دلیل وارد شدن ضربه
  2. آسیب بردهای داخلی دستگاه به دلایل نوسانات و شوک برقی، افزایش و کاهش ولتاژ، مشکل باتری و اتصال کوتاه
  3. آسیب به دستگاه در اثر تماس با مایعات و مواد پاک کننده
  4. نصب دستگاه توسط افراد غیر متخصص
  5. نصب دستگاه در محیط نامناسب و آسیب‌های ناشی عوامل محیطی( نور شدید، رطوبت و…)

مراحل بهرمندی از خدمات تعمیرات دستگاه حضور و غیاب تیم نانوتایم:

  1. تماس با واحد پشتیبانی یا پر کردن فرم درخواست مشاوره تعمیرات ( در فرم مربوطه علاوه بر ذکر نام برند و مدل دستگاه، باید در قسمت توضیحات شرح کلی از مشکلات دستگاه آورده شود)
  2. در این مرحله در صورت صلاح دید کارشناس تعمییرات، دستگاه به شرکت ارسال شده
  3. دستگاه توسط کارشناس مورد بررسی قرار گرفته
  4. بعد از مرحله کارشناسی، در صورت امکان تعمیر، مشکلات دستگاه و هزینه تعمیر به مشتری اعلام شده تا در صورت صلاح دید مشتری، اقدام به تعمیر دستگاه شود.
  5. بعد از تعمیر، دستگاه در حضور مشتری تست و تحویل داده می‌شود. ( در صورت درخواست مشتری، امکان ارسال نیرو برای بررسی مشکل دستگاه در محل مشتری انجام شود)

در صورت عدم تست دستگاه در حضور مشتری به دلایل مختلف (عدم حضور مشتری در محل شرکت یا بعد مسافت ) در صورت درخواست مشتری امکان ارسال کارشناس مربوطه جهت تست دستگاه خارج از مجموعه امکان پذیر است.

با توجه به اینک کلیه دستگاه‌های تعمیری پیش از تحویل در حضور مشتری تست می‌شود، در صورت هرگونه خرابی حتی بلافاصله بعد از خروج از مرکز، نانوتایم هیچ مسئولیتی را قبول نخواهد کرد.

فرم دریافت مشاوره تعمیر دستگاه حضور غیاب

  • در صورت تمایل فیلدهای زیر را پر نمائید در غیر اینصورت آنها را خالی بگذارید
  • وضعیت دستگاه:

  • Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 65 MB.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

راهنمای استفاده برای افزایش طول عمر دستگاه حضور و غیاب

راهنمای استفاده از دستگاه حضور و غیاب نانوتایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *